Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Vilket väder.

Kategori: Allmänt

Fy vilket väder, det blev varken stan elr birsta idag.
lika bra att stanna inne.
ska springa upp på affären när Micke kommer hem och köpa lite mat till Algot, sen ska jag iväg på träning...om vi tar oss dit =)

Håller på att laga mat,måste kolla pastan så den inte bliröverkokt =)

Hörs senare.


Kommentarer

  • Karin säger:

    Vi måste ses nåt. Massor med kramar och hurru krama charmtrollet från mig. Kraaaaaaaaaaaam

    2010-01-28 | 19:56:57
  • Amanda säger:

    Jag har gett dig en award i min blogg:) Krama på algot!

    2010-01-28 | 23:52:55
    Bloggadress: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här: