Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helo där!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

var ett tag sen, har haft lite att göra nu så har inte orkat bloggat.
Har varit och testat nya himlabadet..alla handikappade fick förtur att testa så vi var där med jobbet och badade..superskoj!
5 av 5 toasters, Tummen upp!

Idag har vi haft match, gjorde 1 mål och passade fram till dom andra 2..gick väldigt bra idag..skönt skönt!

Lilleman går mer och mer nu..han är bra feg, men nu ni..börjas de =)
han ställer sig också tar han några steg..sen sätter han sig en stund..å sen upp igen.
Gotrollet vårat!♥
Han har även börjat klättra överallt..igår satt han helt plötsligt i sin vagn...
haha sen står han i fönstret och kollar ut, och skrattar å har sig..



En fråga till alla mammor, vad gjorde man innan man fick barn???!!?!?






Nu räknar jag ner dagarna till Göteborg och Pink, LÄNGTAR!!!!

Ska mysa lite med babe nu!

Ha de bra allihopa, ta hand om er!

Kram

Kommentarer

  • Anita säger:

    INGENTING !!!! Gjorde man innan man fick barn , iallafall inget viktigt

    2010-06-13 | 19:00:52
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/
  • Emma S säger:

    Ja den frågan har jag också ställt mig :)

    2010-06-13 | 19:50:22
    Bloggadress: http://endaghosemma.blogg,se
  • emma säger:

    lätt fråga! SOV! Jag minns då man sov till 13 och blev sur för att föräldrarna väckte en. "Det är ju lördag" Sånt existerar inte idag.

    2010-06-17 | 22:59:11
  • Sussi säger:

    Innan man fick barn trodde man att man hade ett liv!! :) Men nu kan man inte tänka sig att man hade ett liv utan de :)

    2010-06-18 | 15:50:34

Kommentera inlägget här: