Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Längtar!

Kategori: Allmänt

5/7 Ny tattoo inbokad! Weii...längtar..ska bli skönt!

23/7 PINK PÅ ULLEVI, kommer bli kingen!
sen stannar vi några dagar och har semester...bästa sommaren hittils kommer detta bli..hoppas jag =)

Algot min lilla älskling han springer omkring här hemma som bara den..
Idag har vi varit ute..köpte med oss jordgubbar och melon på vägen hem.
Nu väntar vi på att pappsen ska komma hem..Vi saknar dig!







Puss å kram

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Tatoo vad häftigt. Ska den göras på kvällen el dagen? Hade vare kul att följa med någon..Vill också göra en men vet inte om jag"törs"



    Ha det bara så bäst till vi ses igen!!

    2010-06-28 | 19:52:17

Kommentera inlägget här: