Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lördag morgon!

Kategori: Allmänt

Tjena!

Här sitter jag, och älsklingarna ligger fortfarande och snuttar kudden =)
Igår blev jag bjuden på mat av bettab och benke då Micke spelade match..svin gott!!!

Jaha, i helgen är man match ledig och jobbledig, så idag ska vi grilla och mysa med några vänner!

Algot går mer och mer nu, reser sig upp å vandrar glatt iväg några steg..så nu är de nog nte lånt borta tils våran lilla huligan springer runt för fullt här hemma..hihi!
Mysigt!

Nu hör jag Algot från sovrummet, ska gå och morgon mysa lite med honom..måste passa på innan det blir full fart =)

Ha de bra!
Kram kram







Kommentarer

  • Maijsan säger:

    Ja lykke började igår och som mest lyckades jag räkna till 18 steg de gånger jag räknat vill säga :) Vore så skoj att träffas nå i sommar. Men ta ur fingrarna ur röven och fixa facebook. Jag är ju aldrigute på nå bloggar längre typ. ONLY FB :P Och där skriver jag iaf några gånger om dagen vad dom händer i mitt och lykkes liv :)

    2010-06-19 | 09:44:11

Kommentera inlägget här: