Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

fy å blä!

Kategori: Allmänt

Svar till Lisa N: han sitter inte framåtvänd,  jag sitter i baksätet med honom..så det är lungt ;)


Nåja...dagen idag började med att Micke hade ont i magen, och han hade åkt på magsjuka...fyfan..hemskt..
så såhär ser det ut hemma hos oss i natt



Jag och Algot sover i vardagsrummet då Pappi förpestat sovrummet med magsjukebaciller.


Nu ska jag kika lite på internet!

Ha de bra allihopa!

Kommentarer

  • Elin - Ett hus till oss säger:

    Fy så hemskt med magsjuka, hoppas ni klarar er.



    Jag tänkte tipsa dig om du nu kan vinna fina smycken från Miss Dee hos mig. Massor av fina att välja mellan :)



    Jag önskar dig en fin kväll!

    2010-03-04 | 19:39:29
    Bloggadress: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: