Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag

Kategori: Allmänt

Algot har legat ute och sovit på balkongen ( i vagnen)
när jag skulle kika hur han hade det så möttes jag av ett leende...tänkte jag skullese hur han reagerade om jag gick in igen...inte ett ljud..så efter 1 minut kollade jag igen...och samma då..ett leende...haha sen lät jag honom ligga där och mysa..han låg och små pratade med sig själv och bara var...undra om han hade legat så länge innan jag såg honom!? =)
Gofis!



Jag testade våg/locktången jag köpte för säkert 1½ år sen, men inte kunna använt eftersom jag hade så kort hår..haha varför köpte ja den då egentligen? =)
ovant med vågigt hår =)




Nu ska vi klä på oss och sticka på Ikea..blev lite förskjutet eftersom Algot somnade innan =)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: