Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Nu händer det grejjor =)

Kategori: Allmänt

Jag har sen någon vecka tillbaka tjatat på Micke om att vi ska ta tag i Algots rum och lägga golv,men han har hela tiden sagt att det är faktiskt jobbigt att göra det....hehe...nu när jag kom hem från jobbet ikväll så stod det massa skrot i hallen, alltså det som vi haft i algtots blivande rum...och vad tror ni han och Pia(Mickes mamma) har gjort? JO lagt golvet i Algots rum =) =) =)
Han och Pia hade planerat detta, att när hon kom skulle dom fixa där inne..så nu ska det upp lister..sen är det bara att inreda..FAN VAD ROLIGT!!!
Nu kan Algot ha sitt 1 års kalas på sitt rum..den 29 April..Inte så långt kvar!!!!


En del av rummet, snart dax att inreda!
 

Algot ville också hjälpa till!



Nu ska jag kika på ikeas hemsida efter lite inredning =)

Ha de bra!

Kram
Så här ser det ut än så länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: