Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Oj vad fort veckorna går..

Kategori: Allmänt

Shiiit va fort veckorna går...snart serie premiär =)

Idag har jag jobbat...sen åkte jag hem och vilade lite..Micke skulle iväg på hockeyn så jag blev hemma med Algot och myste..så blev ingen träning för min del! skönt att få vila gammkroppen lite å =)

Frida och Jessika kom förbi och myste lite med oss, mycket trevligt!

Förlängning i hockeyn förresten, hoppas dom gör mål lite snabbt så inte älsklingen blir kvar där på ladan..haha =) vore nått de.

Nä nu ska jag kika på lite kläder...orka inte skriva nå mer.

Ciao!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej!



    Allt bra med er?

    Skulle vara roligt att träffas nått nån dag?

    2010-03-19 | 19:11:37
    Bloggadress: http://lindanordin.bloggagratis.se/
  • Linda säger:

    Med oss är det bara bra:)



    nee jag är fortfarande arbetslös är liksom lite kluven av vad ja vill göra.



    Jobbar du nått ? skulle vara rolig om ja och felicia kunde få komme bort till er nått i veckan om du har tid och så:)

    2010-03-19 | 22:32:12
    Bloggadress: http://lindanordin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här: