Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hej hopp!

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!

Idag är de alla mammors dag!
Själv vaknade jag av frukost på sängen och en fin godis påse där det stod "världens bästa mamma" på..Ni är bäst mina killar =) Älskar er!

Idag tog jag och klippte Algot, han hade så långt hår över öronen så det var på tiden! =)

Just de..Fisen är lite piggare nu faktiskt(katten) han har ätit lite räkor och är lite mer på g än förut, älskade lilla katt..nu hoppas vi detta håller i sig!

Nu ska jag städa lite medans Algot sover, Micke har åkt iväg på jobbet en sväng!

Puss å Kram!

Just de, har ju klippt mig också =)







Kommentarer

  • Sofie säger:

    Schysst hår :) Skönt och höra att Fisen verkar vara på bättringsväg, jag håller tummarna!

    2010-05-30 | 11:42:19
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: