Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hello!

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!

länge sen jag skrev nu, har haft en bloggtorke period..igen..
Har knappt haft tid med mig själv dom sista veckorna..har varit sjukt mycke att stå i..
Nåja..

Idag har jag varit och klippt mig..äntligen är björnpuppan på huvudet borta..haha!!
blev rakat på ena sidan med 2 streck..och toppat på resten av håret. Mycket nöjd!
Elin B på salong Purple vet hur man gör, grym tjej ;)

I juli åker vi till Götet, blir borta några dagar..ska se Pink och ha lite semester med familjen, behövs verkligen!!

Lilleman håller på att få 8 tänder 8 st på engång..hur är de möjligt????
Dregglar som bara den gör han..så nu har han snart 16 tänder..haha..poff säger de bara, gofisen våran♥

Skriver mer sen!

Ha det bra allihopa!

Den vackraste stunden i livet var den då du kom!

Älskar er mina killar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: