Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God kväll!

Kategori: Allmänt

Tjopp!

idag har vi varit på birsta och köpt en lekhjälm till trollet vårat, dom måste ha på dagis!
bra så dom inte halkar och slår huvudet! 5 av 5 toasters!

Har ju glömt att berätta att jag var å hälsade på världens vackraste Burra och lilla Tuva Lee härom veckan, åhh herregud vilken liten plutt..världens sötaste flicka!
det har ni gjort bra Burra å Hasse!!

Jag har blivit så bölig när de gäller bebisar, jag börjar nästan grina så fort jag ser en...kanske för att man vet hur jävla stark kärleken är till ett barn!?
nått är de iaf!
hade inte micke bara vela haft 2 barn så hade jag nog varit avelskossa..haha nädå, skojja bara =)

haha hittade en bild på våran underbara son nu när jag satt och kikade på lite bilder.
Den får mig att smälta.
Titt så söt han är.



Nä nu ska jag väcka min kära sambo som snarkar i soffan!

Ha de underbart gott folk!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: