Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Jag ser de snöar jag ser de snöar..lalala...

Kategori: Allmänt

Herrejävlar vad de har snöat idag =)

kom precis hem från jobbet, snorkallt ute..hövva!
undra hur många som ramlat och brutit något idag, jag kom bara å tänka på de förut när de kom en förvirrad gubbe med ett jack ovanför ögonbrynet  och frågade hur långt de va till stan, från sjukan alltså..han tänkte gå.
han hade förmodligen varit där och sytt ögonbrynet.
sen hörde jag några på bussen prata om att de va många brutna handleder idag, såförmodligen jobbade dom på akuten!


aja..har lite å skriva om märker ja =) haha!

Nu ska jag krypa ner under täcket å värma fötterna!

Natti natti!

Kommentarer

  • Jennie & Grodan säger:

    Känns som evigheter sedan Angen. Är det bra med er???



    Du, känner du någon inom hälsobranchen alt brandmän där uppe i Sundsvall/Timrå? Thomas som undrar, vi har svaga planer på att flytta upp. Men Thomas är så osäker på detta då han inte har någon alls att umgås med där uppe. Så isåfall gäller det att jag lyckas fixa ett bra & roligt jobb till han.



    Omöjligt. Men jag försöker dra i alla kontakter jag har för jag vill så gärna flytta upp! :(

    2010-11-11 | 16:24:05
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: