Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Gästbloggning från Nashville, The House

Kategori: Allmänt

God Morgon

Sitter här ensam i köket, alla andra sover. Själv har jag varit vaken i över en timme. Har hunnit ta en promenad runt "ägorna". Jag brukar säga att det är ett Southfork i miniatyr. För er som inte sett Dallas så är det familjen Ewings ranch.

   

        Southfork                      Permoville



Har knäppt en massa kort runt och i huset. Tyvärr så har det blivit nå vingel så datorn kan inte hitta kameran. Har i alla fall fått över en del bilder. Här kommer dom:

Permoville

Ser ni "träfasaden" på huset? Plast!


Ser ni det vackra "trästaketet" som omgärdar hela den stora tomten? Plast!


 






Lägg märke till den sedvanliga tv:n ovanför öppna spisen.


Gästfriheten är påtaglig. Skafferier, kylar, allt är fyllt med diverse godsaker.







26 matplatser, om du får oväntat besök.



Kanske inte samma stuk som Cribs. Ingen Crystal, dock välfylld.



Dubbla diskmaskiner.



Vinkyl och ismaskin.



Försökte räkna lite i huvudet nu medans jag laddade upp bilderna. Jag tror det finns 8 sovrum och 7 badrum. Det finns pool, beachvolleyplan och biljardbord. Jag skulle gärna ta med mig familjen hit och semestra i framtiden. Trivs jäkligt bra måste jag säga. Nackdelen är ju att familjen är hemma. Saknaden blir påtaglig ibland. Det är lättare de dagar man jobbar, då hinner man inte tänka lika mycket.



Nu har Ohvee klivit upp. Ska se om vi ska ta en sväng i bilen medans de andra fortfarande trynar.


Over and out

//Mike

Kommentarer


Kommentera inlägget här: