Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Kan inte sova..

Kategori: Allmänt

Som barnen på julafton, jag kan inte sova..om ca 8.5 timme kommer älsklingen hem!!!
Wihooo!

Det pirrar i magen, känns som man är nykär =) haha!
saknaden har varit väldigt stor..vi har ju knappt vart ifrån varandra på snart 10 år.
Men nu inser man ju hur mycke man verkligen älskar varandra..kärleken är för underbar hurrni!! haha!

Idag har vi vart på birsta...skulle köpa sänggaveln till nya sängen jag köpt nu medan älsklingen har vart borta..dom hade fått in 2 st idag..å när jag kom kl 15 så var dom slut..typiskt..varför tar man bara in 2 st för??
Nu måste vi vänta till nästa vecka, jag som ville vara klar me de tills han kommer hem..men de sket sig!

Algot var vaken bra länge ikväll..kanske känner han på sig att pappsen är på väg hem? =)
Lillvännen, han är så go..kommer å ska kramas å mysas! lägger huvudet på bröstet å säger...mmm..mmm...å väntar på att jag ska säga likadant för att han sedan ska upprepa de..gofis!

Nu ska jag kika på lite tv.
sen får vi se om jag lyckas sova något tills micke kommer hem, elr om jag fortf är vaken! hihi!!


Natti natti!



Algot med sin älsklings Jennifer!



Kommentarer

  • Anita Löfstedt säger:

    Ja visst är de härligt att längta :)) och bra också tror iallafall jag eftersom jag haft en gubbe som jobbade borta varannan vecka i några år , ha de bra och hälsa familjen :))

    2010-10-13 | 08:33:03
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: