Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Snart så..

Kategori: Allmänt

Hejsan!

snart så..på onsdag kommer babe hem.
Min älskling, som jag saknar han!!

Idag har vi (jag och svärmor) varit på primärvårdsjouren med Algot.
Var meningen att hon skulle åka hem idag, men hon stannade en dag till då Algots utlag bara blev värre å värre..

jo..de började igår..jag såg utslag på kroppen hans..sen var vi vaken till halv 3 i natt med honom då han vaknade jätte ledsen å alldeles alldeles röd i rumpan, magen armhålor..ja överallt.
gav honom alvedon och sen somnade han.

När vi vaknade såg de lite bättre ut, men det fanns kvar..
sen tog jag tempen på honom, och han hade 38 graders feber, så jag ringde sjukhusrådgivningen..dom tyckte ja skulle komma in med honom så dom fick kolla upp.

på vägen in blev de värre kan ja lova...hela ansiktet på honom svällde upp..knallröd..var som påsar i ansiktet på honom, lika såg de ut i rumpan och på resten av kroppen.
väl där inne i väntrummet så stod han och busade på å var glad som vanligt..då brast de för mig..fyy..det såg inte alls ut som min lilla Algot..men det värmde i hjärtat å se honom så glad iaf..det måste kliat nå fruktansvärt.

det måste iaf ha vart en allergisk reaktion.. och jag tror personligen att de är tomat som är boven..men vi ska testa lite försiktigt sen när allt blivit bra igen.
han fick allergi medicin, och de blev bättre på engång..

Fy vad ont de gör i mammahjärtat när sånt här händer...och inte var de lättare då pappan är halvvägs runt jordklotet..
men hans kära mor har varit här en hel vecka och hjälpt till..och det har varit guld värt♥

Vi har grejjat lite här hemma, jag köpte ny sängstomme på ikea..så jävla bra kommer de bli när allt är på plats..100% nöjd =)


har så mycke inom mig som jag vill skriva om..om fotbollen, livet och allt möjligt..men jag väljer att inte göra de..lika bra så kanske =)
och NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!!
De får vänta nått år till.

Nu ska jag kika in på min vackra son.

Jag älskar min familj så oerhört mycke!!!♥



Man ser lite lite rött under ögat på honom där..och så såg han ut i HELA ansiktet idag..alldeles uppsvälld.


ibland har jag bara lust å skratta vissa människor rätt upp i ansiktet och be dom komma ner till jorden, till verkligheten..vad är de för fel på vissa?
VÄX UPP!!

Kommentarer

  • Tessan säger:

    huvva stackars algot, tur det gick över.

    finns inget värre än att se sina barn sjuka, skönt att killen kommer hem snart.

    hemskt att va ifrån varandra så länge.

    kram

    2010-10-12 | 16:36:00
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: