Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Gästbloggning från Nashville

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och ska sova. Det känns välförtjänt då jag klev upp kl 05.00 i morse. Har alltså varit vaken i snart ett dygn, förutom det jag sovit på planen, vilket är max en timme sammanlagt.

Dagen började riktigt tufft. Algot vaknade precis när jag skulle åka, så han fick följa med till dörren och säga hej då. Problemet var bara att han inte ville säga hej då, utan han klängde sig fast på mig likt en apunge. När jag lämnade över han till Angen så skrek han bara. Det gjorde ont i hjärtat att behöva gå då, riktigt ont.

Hade tänkt skriva om hela resdagen, men jag är så jäkla slut att jag får göra det en annan dag. I morgon kanske.
Slänger in lite bilder på huset. Det var mörkt när jag fotade så kvalitén är inge vidare.


Good Night


//Mike











Kommentarer

  • Ida säger:

    Ojdå de va ingen dålig kåk det där inte! :)

    2010-09-29 | 06:33:22
    Bloggadress: http://idaelisabeth.blogg.se/
  • Mor säger:

    O va fint ni bor med pool o allt :)

    2010-09-29 | 13:34:49
  • Jenny säger:

    Är det där den sk Permovillan!!

    Har en kompis vars bröder jobbar over there!!

    2010-09-29 | 20:14:51
  • Micke säger:

    Tror du menar Guy och Roy. Träffade just Guy här, dom ska spela volleyboll här utanför huset.

    2010-09-30 | 00:12:35
    Bloggadress: http://angenf.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Jopp det är deras syster My som har sin yngsta i jämnålder med Henrik, ja och Algot!

    2010-09-30 | 21:23:01

Kommentera inlägget här: