Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God dag!

Kategori: Allmänt

Tjenamoss!

Sitter vid köksbordet med min lillebror, och Algot...Algot har varit med Mattias idag från halv 1 då mamma började jobba...han fick vara hemma från dagis idag för han är jätte snorig och har hosta.
Imorrn blir jag hemma och Vabbar, jag sa de till Mike innan han skulle åka att de skulle inte förvåna mig om dagisbaciellerna slår till när han åker...och ja, mycket riktigt!

Algot har varit jätte ledsen både igår och nu idag när jag kom hem...han släppte mig inte..fick knappt he ner han på golvet för då blev han jätte ledsen och helt hysterisk..känner inte alls igen honom =(
Lillgubben.

Nu är humöret lite bättre iaf..nu busar han på och har sig.

Tittut pappa!



Saknar dig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: