Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Söndag 5/9

Kategori: Allmänt

Veckorna bara rinner iväg..snart är de julafton =)
undra vad man ska köpa till Algot..och Micke..

vad ska ni köpa till era nära å kära?


Idag har vi haft besök av Lykke och Maijsan och Ofelia (Vovve)
Algot och Lykke busade på som bara den!
Roligt att ni kom idag!

Mys i myshörnan


Puss på dig Algot


Ofelia


Maijsan hade bakat go muffins


Bilder jag knäppte igår på gofisen våran.




Okey, jag låtsas väl som att det är roligt att bli fotad!!
haha han ser så rolig ut på denna bild =)


Kommentarer

  • Anita säger:

    Nä nu får du ge dig !! julafton ?? hörrö nu ska vi njuta av hösten , träna ute i frisk luft fota höstbilder elda dricka rött vin och tända ljus . Sen när vi e nöjd me de DÅ ska vi planera för julen :P vi köper bara till Elin sen brukar vi köpa nått till oss själva som vi vill ha , hälsa pöjka i familjen :))))

    2010-09-05 | 17:09:15
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/
  • Anki (momma) säger:

    Mommas goooo fiiis:) <3

    2010-09-05 | 19:54:45
  • Jenny säger:

    Julen ja... ja vi köpte ju några leksaker till Henrik och ett gäng kläder på semestertrippen..

    Anders får nog ingenting han.. VI ska ner och kika på NHL premiären i Globen nu i oktober, sedan i mars åker vi ju till Thailand och Malaysia.. Så vi får nog hoppa en massa julklappar iår..



    Otroligt fina bilder..



    Vi måste försöka hinna ses nåt om du är ledig.



    under september jobbar jag ju endast tisdag, onsdag och torsdag..

    Sedan i oktober kommer jag vara ledig fredagar.

    Men vi kan ju också ses någon helg å bada eller nåt!!

    2010-09-05 | 20:30:42
  • Anja säger:

    Vilka fina bilder! och vilken otroligt härlig sista bild!

    2010-09-06 | 06:20:46

Kommentera inlägget här: