Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Min moffa är bäst!

Kategori: Allmänt



igår fyllde världens bästa moffa år, vi var uppe hos Lisbeth i kovland och umgicks lite.
Det är så fint och fridfullt där..helt underbart!
Älskar dig Moffa♥
Önskar momma var här med oss nu...träffa algot och se huset vi köpt =)

Idag kom älskade Burra och Tuva lee förbi en sväng, gud vad tiden går..Tuvsan har blivit så stor!!♥

Imorrn är det jobb som gäller, sen drar vi till Hudik och spelar match!

Nu ska jag kryoa ner brevid min babe och sova!

Ha de bra gott folk!

Natti

Kommentarer

  • jennie & grodan säger:

    Hur gick det i Hudik? :)



    Sv: ja men nu känns det lite pirrigt må jag säga. Flytta tillbaka känns både bra & konstigt

    2011-08-12 | 13:01:37
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: