Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tisdag 16/8

Kategori: Allmänt

Shitt vad tiden går..snart vinter ju.. Brr!!

Men just nu vill jag bara att tiden ska gå så det blir den 23 september =)
FAN vad vi längtar nu.
Ska bli såå skoj att göra de till sitt eget.

Vi tänkte börja med att måla de mesta vitt.
Vardags rummet ska tapetseras vitt sen ska i ha en fond vägg med en skit snygg tapet. ( kan visa senare)
Köket får vara som de är ett tag (tills pengarna börjar rulla in) haha!
Sen ska vi lägga golv i vardagsrum+ övervåningen.

Vårat lilla hus =)  ♥        
 

Ett alldeles perfekt hus för oss.
102 kvm.


Nu ska jag och Aggi laga lite mat..ska se om pappsen kommer hem och gör oss sällskap!

♦Im forever keeping my angels close♦

Just de, jag har bestämt mig för tattoo nu...2 st bliré! Gött!!

Herrå!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: