Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag igen..

Kategori: Allmänt

Måndag igen, snart är de jul!
vart är snön?

första advent kom de ju rätt mycke snö, vi var ju ute och åkte snowracer och byggde snögubbe..
Men sen på kvällen började de regna och vips så var allt borta dagen efter!! haha..snopet!

Nu är hallen snart klar iaf, all panel är uppsatt..nu är de bara lister som fattas.
Min M är så himlarns duktig han =) ♥
Nu är frågan vad vi ska göra i innerhallen och upp i trappen..tror jag ska ta hit nån som kan sånt där som får komma med lite idéer...tur man har lite kontakter..haha!

Nä nu ska jag hitta på nått med sonen.

Ha de bra!
Kramar




Kommentarer

  • Anita säger:

    Vem gaddar gig då? har han nån sida man kan kolla på ? jag e såå sugen nu när jag sett dina :P

    Ska hälsa Elin , har du samma mobilnummer?

    2011-12-05 | 14:17:05
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com

Kommentera inlägget här: