Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Men oj!

Kategori: Allmänt

men oj vad statistiken ökat igår och idag...många nyfikna ser jag.
Men inte en jävel verkar våga kommentera..jo några få tappra själar =)
Haha...


Imorrn ska jag och Algot in till naprapaten, de blev ju inget i onsdags då lilleman kräktes på morgonen, Lillgubben!
Så ska in imorrn ist..men kom ju på de igår att jag har ju tatuerat mig på axeln...haha och de är ju där han ska grejja på..men aja, de löser sig..man kan säkert gå runt lite =)

Vi ska kika in till min kära Ida på hennes jobb en sväng också, ska bli skoj att se hur du har de babe!

På kvällen ska jag in på birsta city, ska byta en tröja och se chris medina..kan bli bra de! =)


Sitter och klurar på fler tatueringar, jag har ju en till tid den 20:e, men då ska jag nog göra 2 till rosor på armen, så de sätts lite fart på helarms bygget =)
Kommer bli såå fint!
De är ju beroendeframkallande, har man gjort en går de inte att sluta!!! hihi!!

Nä nu ska jag gå upp och kika om älsklingen somnade när han la mini, verkar lurt..är ju Liverpool på tv och han ligger kvar där uppe..

Puss på er alla nyfikna jävlar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: