Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Opps.. 10 blev visst 15.

Kategori: Allmänt

Fick en akut tid för tattoo idag...jag fick nå ryck igår.
Så nu har jag 5 nya tattoos på kroppen, VÄLKOMNA!
Såå fina!
15 tattoos pryder min kropp nu, jag älskar´t ;)


Här kommer en bild på 3 av dom!
Det är början på min helarm.



Sådär, ska in med många fler rosor också..bokade en ny tid på engång =)
Man ser ju vilka som är nygjorda, Stjärnorna ser lite blek ut...hihi!

Sen gjorde jag ett M på ringfingret.
och sen en text " Familia omnia mea" och under står det Algot 090429.
Så...de va de för denna gång..

Nu ska vi kika vad vi ska äta för middag.

Pöss

Kommentarer

  • Tessan säger:

    Snyggt :) vill ju se bild på dom andra också nuuuuuuuuuuuuu

    2011-12-04 | 18:26:35
  • Linda säger:

    vilken snygg

    2011-12-04 | 23:02:42
    Bloggadress: http://mamma-linda-w.bloggplatsen.se/
  • Anita säger:

    Åh jag vill också skaffa mig fler tatueringar el köra över några gamla med nya då min äldsta är snart 25 år ! och inte så cool nu :))

    2011-12-05 | 09:06:00
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com
  • Linnea Andersson säger:

    Snygga tatueringar! :) Är också såå sugen på att göra en till. Är så svårt att välja vad bara, man har ju hundra ideér!

    2011-12-07 | 09:51:04
    Bloggadress: http://evamarialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: