Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Regnig Lördag!

Kategori: Allmänt

Jahaop, igår var vi på julbord med jobbet, mycket trevligt =)
vi var på södra berget..såblev underhållna av wallmans också.
Sen gick vi ut och kikade lite..men de va rätt dött..
så jag och Isa stack hem rätt tidigt.


Idag fick man veta en grejj som gör en så ledsen, människor ryckt ifrån oss alldeles för tidigt.
Jag kände inte personen..men vet mycket väl vem han är..så fin och hade alltid ett leende på läpparna när man såg honom.
Min bästa vän har dock umgåtts med honom väldigt mycke, och det gjorde så ont i mig när jag pratade med henne förut och höra hur ledsen hon var...jag vet själv hur det är att förlora en vän..och kan därför sätta mig in i vilken smärta det är..
man tror inte att de ska hända en själv...men tyvärr är de ju inte så!
Det kommer att göra ont ett bra tag vännen, och man kommer kunna handskas med sorgen..men den kommer alltid finnas kvar..Men du om någon vet  ju hur det där med sorg funkar..du har fått stå ut med så jävla mycke nu..Jag beundrar dig stort min vän..Du är den starkaste människa jag har runt mig..och du har lärt mig mycket♥
Jag vill också sända mina tankar till hans familj!

Algot somnade just i soffan, våran vackra gos..jag älskar dig så jävla mycke!
Du är de absolut bästa som hänt oss..vad vore man utan dig?
Sen du kom har man fått klart för sig vad som egentligen betyder något för en..

Nä nu ska jag kika hur de går för Timrå.

Ha de bra gott folk!

Puss


Kommentarer

  • Ida säger:

    <3 <3 <3

    Älskade vän...tack!

    2011-12-03 | 19:52:45
    Bloggadress: http://finnasolsken.blogg.se/
  • Jennie & Grodorna säger:

    Usch, döden skrämmer mig :(



    Sv: hur jobbar du framöver. Ska vi boka in en playdate? Kram påre

    2011-12-05 | 22:01:25
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • M säger:

    Tjenare tjej=) Vi har ju kört igång med skinkcupen nu. De har ju nämnt en hel del cuper framöver..men ja har väl lyssnat med dövörat som vanligt:P Sen har jag ju jobbat en hel del och missat ganska många träningar. Trist det. Speciellt när man försöker hitta motiovation till att fortsätta:/ Jag måste väl säga att min karl inte är min karl längre. Så det inte blir nå missförstånd. Men sånt är livet. Hoppas allt går bra med träning och fotboll och om ja inte ser dig innan så önskar ja en God Jul också:)

    2011-12-07 | 01:52:01
    Bloggadress: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: