Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hey!

Kategori: Allmänt

Hey!!

Idag har de varit full fart, elr de har de väl varit hela veckan..jobbat å sen hem å käka å sen tillbaka till stan för träning.
jäklar vad vi kommer vara farliga även i år..se upp! ;)

Imorrn är jag ledig, då ska jag bara ta vara på tiden och mysa med min goskit!
Känns verkligen i hjärtat när man knappt träffat han under en dag.
Lill hjärtat mitt♥

Fast på kvällen är de träning, igen!

Nu ska jag krypa ner i sängen!

Ha de bra allihopa!

Några gamla bilder.







Algot i magen nån vecka innan han kom, myys!


Här kom han bara någon dag efter om jag inte minns fel!


Nyfödd liten sötnos!


Älskar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: