Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

19 januari

Kategori: Allmänt

Morrn!

nu ni, har jag varit utan godis/Dricka och allt som har med socker att göra i 17 dagar.
och jag kan säga att jag känner en STOR skillnad på min kropp och mitt humör.
Nu vet jag inte om jag kommer våga börja äta godis igen sen =) haha!
Nä men nu kör jag på Januari ut, sen ska jag bara äta en dag på helgerna.
Är fasiken stolt över mig själv!

Algot, våran älskade lilla fis.
När han ska sova så lägger han handen på sin rygg och säger : ehh ehh!
då vill han ha massage på ryggen, och när man ger han massage så börjar han igen:ehh ehh.. då her han upp fötterna och vill ha även på dom.
haha tror han vi har hur många händer som helst lillskrutten!?!

Dansa älskar han, älsklings låten just nu är Because the Night, han rockar verkligen loss.
försöker vi he på en annan låt så blir han förbannad..så den går på repeat just nu!

Den 9 februari är de idrottsgalan här i medelpad, vi är nominerade som årets lag, så vi ska dit, ska bli skoj!
Bästaste Pattis ska sminka mig, grym tjej!

Nä nu ska jag dansa med min kära son!


Ha en underbar dag allihopa!


Kramar!


Uppdatering, gick en lunchpromenad med sofie idag på 1 timme!
Algot hängde på i vagnen, han tyckte sofie var väldigt rolig när hon drog han upp för örnen backen..haha..bra kämpat sofie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: