Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God natt!

Kategori: Allmänt

Sitter och varvar ner efter fotbolls träningen.
Lite tunga ben idag från min sida, men sånna dagar är de bara att bita sig i tungan och köra på!
Roligt att se dom nya tjejerna komma in och ta för sig också!

Börjar ploppa upp mer och mer ord för Algot nu också, bäbble är Äpple.
Kramar och pussas är något han gör väldigt mycke nu,man blir ju alldelesvarm inombords när han kommer med plutmunnen och ska ge en puss..också gör han smackljudet.antingen i perfekt timing, elr så 3-4 sekunder efter pussen =) charmtrollet!

Hahaha en annan grejj, han ska sitta på toan, och sen ta papper och torka sig i baken..HAHAHA jag skrattade så jag grät första gången han tog av sig blöjan och pekade på toan, jag lyfte upp han och höll i han och han sträckte sig efter papperet och började torka sig där bak..haha!!

Vad skulle jag göra utan min underbara familj och vänner?
Riktiga vänner växer inte på träd!
Jag älskar er!

Vissa människor är jag så jäkla less på, det går inte att beskriva med ord. men jag väljer att inte lägga energi på det, tänker inte låta dom förstöra för mig..så det enda jag har att säga är:
 Hörrni bitterfittor där ute, le och se glad ut ist,sluta va så jävla sura hela tiden, ni tjänar inget på de ändå!!!! 

what comes around goes around Bitches, tänk på de!

Nä nu blir de sängen i hopp om att jag kan somna!

Love!♥

Ett gott skratt förlänger livet!



Kommentarer

  • Jag säger:

    Ja han börja blir riktigt duktig Algot pojken :)



    Fint kort på mina kära vänner..:)

    2011-01-20 | 14:24:41
    Bloggadress: http://burrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: