Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mys helg!

Kategori: Allmänt

Tjillivippen!

I helgen har vi varit hos svärmor i hammarstrand.
Super mysigt, vi har varit ute och busat i snön och grillat korv.
Ska lägga ut lite bilder sen när vi fått dom av svärmor, och en dans video där Algot står för underhållningen =) haha.

Ikväll blir de prommis, 7 dagar utan godis,dricka elr gofika.
Hejja Angen!

Imorrn drar träningarna igång på riktigt..ska bli skoj!
Sen är de inomhusligan på torsdag..7 manna, var roligare med 5 manna då de var lite mer fart =)

Nä nu ska jag vara social här hemma.

Bilder +  video kommer senare.


Kram

Kommentarer

  • Sofia o Hugo säger:

    Hejja Angen! :D



    Å kolla de där Extra askarna som ligger vid kassan i de flesta mataffärer - det finns med choklad o de är sockerfria! Å goda!



    Kämpa på!

    2011-01-09 | 18:21:02
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
  • madde säger:

    heeh tack :) ja hon är en skönhet! MEN så jäklans trotsig och tjurig :S :)

    vad stor algot blivit, sötnöten :)

    2011-01-11 | 12:08:29
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • Linda säger:

    Hej! hoppas allt är bra med er?



    Tänkte höra ifall du har tid att ta en kopp kaffe någon dag så barna får leka lite? :)



    Du kan ju få mitt nummer eftersom jag inte skriver i min blogg längre 0730738366



    Kram

    2011-01-13 | 00:20:51
    Bloggadress: http://lindanordin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här: