Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Saknar!

Kategori: Allmänt

Saknar dig momma, 5 år sen idag...och det gör fortfarande lika ont.
Du är min stjärna!

Jag och Micke firar även 3 år förlovade.
Vi valde denna dag för just min momma.

Tänk vad mycke man hunnit med i sitt liv egentligen!

Nä nu ska jag mysa med Algot.

Ha en bra dag allihopa!

Grattis på födelsedagen Dante önskar vi här hemma, hoppas vi ses snart!

Kärlek♥

Kommentarer

  • Sofie säger:

    När blir det giftermål då??? Waaaiting!

    2011-01-21 | 10:53:58
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Ida säger:

    Känns som att ni har varit förlovade jätte länge! :)

    Hoppas vi kan träffas snart allihopa!

    KRAM!

    2011-01-21 | 18:18:50
    Bloggadress: http://finnasolsken.blogg.se/
  • Anki (momma) säger:

    Krama Algot från mig/momma Anki

    2011-01-22 | 18:56:16

Kommentera inlägget här: