Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Sjuker.

Kategori: Allmänt

Hövva.. jag brukar sällan ha feber.
Har kännt mig hängig sen söndags kväll.
Spelade match igår (vilket var dumt)

Idag åkte jag på birsta med pappa och Algot en sväng, inne på IKEA kände jag hur de bara snurrade till i huvudet på mig, fick ställa mig och hålla i mig i en ställning och försöka fokusera blicken på nått.

Nu när jag kom hem tog jag tempen, å jag hade 38.1.
Sist jag hade feber var för 1½ år sen, och innan de var de säkert över 10 år sen jag hade feber pga influensa.
Så nått skit har man i kroppen.

Algot totalvägrade även sova i natt, så jag satt uppe med han till 23.45 ungefär..gjorde ju inte saken bättre direkt.
Vill bara sova så de försvinner.
Stackars babe som skulle upp å jobba!
men han fick nån timmes extra sömn iaf, då vi gick ut till vardagsrummet =)


Nä nu ska jag lägga mig i soffan och försöka vila lite medans Algot leker!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: