Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tror ni jag kommer klara detta??

Kategori: Allmänt

Okey, jag har tagit på mig en stooor utmaning, vettefan hur jag ska klara de..men nu ska jag banne mig vara tjurig å ha sockerfritt månaden ut, tänkte ju först bara köra godis på helgen, men nu får vi se om jag klara mig utan hela månaden ut =)
Önska mig lycka till..för de behöver jag verkligen.
Jag förstår nog inte vad jag har gett mig in på..haha!!!


Idag har jag som sagt varit ute på en 50 min promenad, med musiken poppandes på högsta volym går de ju faktiskt väldigt fort.
sen när jag kom hem görde jag :

Sit ups 15*3
hitlershund (heter de så!?) 15*3 långa och 15*2 korta.


Så här kommer det inte se ut i våran frys nå mer på ett bra tag framöver. HAHA!


Sov gott!

Kommentarer

  • Sofia o Hugo säger:

    Det är klart du fixar´t! :D Jag tror på dig jag!



    Å jag lovar att du inte ens kommer vara sugen när månaden är slut.. Så blir det iaf för mig - ju mer jag äter desto mer vill jag ha!



    Lycka till! Vi får peppa varann!!!

    2011-01-06 | 22:05:08
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
  • Anki (momma) säger:

    Ja dotra,så tjurig som du kan vara så FIXAR du det/KRAAAAM

    2011-01-07 | 19:12:15

Kommentera inlägget här: