Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helloj!

Kategori: Allmänt

Hallojsan!

I helgen har vi haft tränings helg, tränade lördag,söndag!
Avslutade dagen idag med att gå på SDFF-Tyresö.
SDFF fick stryk med 4-0 och hade tyvärr inte så mycket att säga till om i denna match,Tyresö var helt enkelt numret större..men tjejerna i SDFF kämpade på bra! Lina i mål stod för ett par riktigt bra räddningar, och Linda sjödda sjödin slet på bra där framme.
Roligt att se!

Jahapp, snart flyttar man till hus! FAN vad roligt det ska bli!
vi planerar för fulla muggar!
Kommer bilder på huset när vi flyttat dit, nu har vi bara bilder på papper =)

Imorrn ska vi npg åka och kika på lite tapeter, är ju löning så man måste ju bränna varenda krona på engång..elr så inte =)
Nää..nu ska det sparas så man kan fixa huset precis som man vill ha det!

Jahapp, någon annat som hänt?
nje..inte vad jag kan komma på..ska ha dejt med Burra nån dag i veckan..ska bli skoj! alldeles för länge sen vi sågs..Saknar henne! snuttiluttan min =) haha!

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig!

♥♥♥

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vad roligt att det var ni som fick det. Vi var också på visingen (jättefint hus verkligen) men vi behöver stort garage.

    2011-07-25 | 19:29:03

Kommentera inlägget här: