Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Men tjena allihopa!

Kategori: Allmänt

Hej alla glada och sura!

Hoppas allt är bra med er!?
Här leker livet iaf..UNDERBART!
Det händer mycke här hemma just nu...denna vecka har varit fylld av grejjer att göra!
idag har vi varit som zomies här hemma!


Dagen började med besök av mommo(min mamma) och kjell, dom väntade på att katten deras skulle kastreras så dom kikade förbi här, väldigt skoj tyckte Aggi (vi med såklart)
Jag å Aggi var hos offaf (Algots morfar) och åt middag medans Älskling har visat lägenheten för folk.

Imorrn kommer Pia (mickes mamma) och Elin, dom ska sova här!
skit skoj att Elin hänger med också, Mickes kusin..Algot tycker om henne jätte mycket! Nini säger han =)


Algot har börjat surra så otroligt mycke bara senaste veckan, härmar och har sig =) så gulligt!
Han kommer och berättar saker han har gjort för flera dagar sedan och skrattar och har sig..
FAN vad jag älskar dig gofis♥..vad vore man utan dig?
att få barn är den största gåva man någonsin kan få.

och Ida min kära vän har inte haft den lättaste veckan, legat på sjukan å grejjer.. men nu är de på rätt väg och nu jävlar ska de bli bra gumman! ♥

Nä nu ska jag lägga mig..denna vecka har tagit alla mina krafter kan jag säga!

Och hörrni!! Glöm inte att berätta för era nära och kära hur mycket ni älskar dom!


Natti natti

Kommentarer

  • Jenny säger:

    HEJ



    Hur ser eran fredag ut??

    Vi är öppen för lek, bad, bus eller nåt om ni är hemmavid bara..

    2011-07-20 | 20:55:30
  • Jennie & grodan säger:

    Vi valde en annan besiktningsfirma, kommer inte ihåg namnet. Men mammas jobb (handelsbanken) som rekommendera dom. Vi valde först Mats Höök men dom hade semester i 3 veckor till, så vi hinner inte vänta på dom förrän vi flyttar upp :) Dom hade gjort besiktningen innan (mats höök).



    Vi har INTE valt anticimex iaf, dom har tydligen lurat många. Thomas brorsa bla. Så dom hamnade i tvist. Fick riva alla golv & garage pga fukt & mögelskador som "missats"



    2011-07-21 | 08:23:30
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie & Grodan säger:

    Nej ska ni :D Vad kul. Så snart är huset erat på RIKTIGT :) när får man se bilder på huset? Är ju nyfiken då man kollat runt på så många hus



    2011-07-21 | 09:26:23
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: