Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hur många lingon finns i...

Kategori: Allmänt

Var och såg den på bio idag!
riktigt bra film.

I slutet av filmen tog den mig tillbaka till en plats jag inte varit på sen min älskade vän begravdes.
Samma kyrka (i hudik)..jag fick rysningar i hela kroppen när scenen spelades upp och tårarna rann..
Älskade vänn, FAN vad jag saknar dig!♥ varför just du?!??!






Imorrn ska jag till krille och bli hel igen, förhoppningsvis..haha!!
Sen ska jag till Elin B på purple och fixa frillan..om jag vågar..hihi!
På kvällen blir det bollträning med bästaste brudarna♥
Vi ska även till mammsen och kolla på kissekattungarna..såå fina är dom!

Nu ska jag sova.

Carpe Diem!

Kärlek♥

Kommentarer

  • Jennie & Grodan säger:

    Thomas kan fortfarande gråta över sin älskade vänn som försvann, samma person som här ovan. Jag hann ju aldrig träffa henne .... men som Thomas har förklarat det så verkar hon vara en bland dom snällaste människorna på jorden.



    Kram på're

    2011-06-19 | 09:11:15
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: