Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Sommar och sol!!

Kategori: Allmänt

Weeeii! Nu är sommar på gång på riktigt! Vilket väder vi har idag =)

Älskling kom hem vid 04 i morse..men dom fick ju se en jävla bra match iaf!!

Nu har jag och Aggeman nyss varit och handlat lite...beep (leverpastej) som han älskar sprang han och hämtade direkt!

Åhh vad jag känner mig lycklig just nu..livet rullar på och jag mår bra!
Har börjat komma in i all fritid efter nedtrappningen av fotbollen..så underbart!
Men ibland sprätter de i benen och man känner sig lite rastlös..men det funkar =)

just ja!! jag ska ta och boka tid för att börja min tatuering på armen..kommer bli sååå fin!


Nä nu ska vi äta lunch!
ha en underbar dag allihopa♥





Kommentarer

  • Farmor Pia säger:

    Fin tröja Algot har :)) Bra år :)))))

    2011-06-08 | 21:40:17

Kommentera inlägget här: