Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lite skrivet i bloggen nu!

Kategori: Allmänt

Jo det är så mycke annat som tar min tid just nu, så det blir inte så mycke skrivet i bloggen!
men det är ju inte hela världen direkt =)

Mina dagar består av jobb, hem å snabbmyser sen träning.
riktigt roligt med fotboll just nu, känns otroligt bra. skoj skoj!
Sjukt att serien drar i gång om ca 1½ månad..

just de, nu börjar jag igen..inge godis fram till den 27 mars då jag fyller år..ok!?! är de nån fler som är på!???


Nu ska jag äta lite!

Kram

Kommentarer

  • Linda säger:

    Tjena!



    Gud va roligt med en till sundsvallsläsare =D.

    Kul med lagsport! Skulle gärna börja handboll igen men kommer mig inte för det just nu! =).



    Jag tränar på Golds, vart tränar du nånstans?



    Tack för dina ord!!!

    2011-03-04 | 09:56:14
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/lindasliv
  • Linda säger:

    Joo men det är väl hon som har vart tillsammans med Bracke tror jag..(?)

    Jag tror jag vet vem det är.



    Ok, helex..är det gymmet som ligger vid olearys/bowlingen?



    Jaa jag såg lillpojken..vilken söting =D.

    Ok! Hur lång är du då?

    2011-03-04 | 10:26:38
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/lindasliv

Kommentera inlägget här: