Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag!

Kategori: Allmänt

God dag!

Idag är jag hemma med lilleman som är hängig!
vi har legat och myst och sett Pingu.
sen sov Algot ute på balkongen (i vagnen) i över 2 timmar.
skönt med frisk luft!

Nu sitter han och äter lite fil, han vägrar maten.
tror han har nån tand längre in på g..han dregglar mycke och har vägrat äta något mål då och då dom senaste dagarna..och gnällt och haft lite feber.

Den här veckan har jag tagit ledigt från fotbollen, så nu blir de till att mysa med familjen.
UNDERBART!♥
och på torsdag ska jag till Krille och få behandling för höften!

Till helgen (söndag) fyller jag år, 26 år.
Herregud, gammal man börjar bli!
Jag jobbar så vi får se när de blir kalas..troligen lördag eftermiddag!

Just de, imorrn kan man gå in på skatteverkets hemsida och kolla vad man får tillbaka/ska betala tillbaka på skatten också..skoj!
Hoppas det blir + och inte -.

Nä nu ska jag mysa vidare med min lilla sjukling.

Ha de underbart och ta hand om varandra!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: