Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Snart läggdax!

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en välförtjänt dag med mina kärlekar!
När Mike kom hem stack vi till badhuset, Algot älskar ju att bada...vi var på himla badet förra fredagen, och då simmade han på som bara den..älsklingen våran!
Det gör ont i hjärtat vissa dagar då man bara hinner hem, hämta från dagis..laga mat och sen åka på träning.
Men jag får ta vara på dom lediga dagarna desto mer och mysa här hemma.
Kommer bli bättre till sommaren, då kan Algot följa med på träningarna och busa med tant Lisa =)
Världens bästa ♥


Idag fick algot vara med faster Marica och Gubben Jens medan vi åkte och stor handlade, han skiner upp som en sol när han ser dom och blir helt till sig!
Vi tog med oss lite mat hem efter stor handlingen och bjöd på.
vad ser ni här =)



Mums, riktigt gottit var de!

Imorrn är de match mot Östersund, så nu ska jag sussa!

Ha de bra allihopa.

Kärlek♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: