Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Amen jag dör, SATAN vilken snygg brud!

Kategori: Allmänt

Ja jag säger då de!
kolla in denna blogg http://billytilly.blogg.se/ 

Hur snygg är hon inte?

Nu är det jag som ringer frissan imorrn och bokar tid..nu ska angen gå tillbaka några år och bli sig själv igen..börjar bli alldeles för tråkig nu!
Vad hände med den gamla Angen som alltid kom från frissan med ny frilla? piercingarna...var är dom?!?
Nä nu jävlar..haha!

OJoj, tatuerings suget blev inte direkt mindre heller..kanske att piercingarna mina åker i också =)

Natti natt!♥

Kärlek!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Men är hon inte lite mager??

    Eller?? Men snygga tatoos, åsså har jag en också!! ;)

    2011-05-31 | 19:50:36
  • Empan säger:

    svar: hehee men vad söt du är, tack som fan tjejen. Hoppas att håret blir grymt!

    2011-05-31 | 22:29:42
    Bloggadress: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här: