Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Jag har gjort ett val

Kategori: Allmänt

Ja, nu har jag gjort ett val.. Som jag tror kommer bli bra. Det innebär mer tid åt det jag älskar mest av hela mitt hjärta.. Min son och sambon. Det har varit jobbigt att fatta beslutet,men just nu ser jag det som det enda rätta. Jag skriver mer ikväll när allt är klart. Detta kommer bli super!

Kommentarer

  • Totte säger:

    Ska ni flytta ner till mig och Melisa? :D

    2011-05-12 | 16:53:03
  • Anki (farmor) säger:

    Bra gumman du har gjort rätt,förstår att det varit jobbigt/KRAM MAMMA

    2011-05-13 | 01:11:26
  • Anki (momma) säger:

    Det var farmor sen jag skrev i Antes blogg :)F:låt

    2011-05-13 | 01:14:11

Kommentera inlägget här: