Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Jag vågade ta steget..

Kategori: Allmänt

Ibland så känns det som
om livet helt står still.
Och just det man är i
är inte det man vill.

Man känner sig så svag,
så vilsen och så feg…
Så känns det till den dag
man vågar ta ett steg.

Då öppnas nya vägar
och man får perspektiv.
Och plötsligt kan man se
hur man vill ha sitt liv.

Och när man blickar bakåt
när man har fått distans
så ser man att det svåra
var källan till en chans



Stämmer så bra in på mig, jag behövde en förändring..slippa ångesten jag hade varje dag,pressen mm..jag tog tag i det och bytte lag, även om det var jävligt jobbigt...så är de värt det mer än jag kan beskriva..jag har mer tid med min underbara familj, Jag är där när Algot lär sig nya saker..det var inte så lätt att hänga med när man hade fotboll 6 dagar i veckan...man måste prioritera..och det gjorde jag..FAMILJEN den är viktigast!
Jag älskar er högt, finns inga som ni!♥
Och till er där ute,våga ta steget..steget ur de som får er att må dåligt.
i mitt fall var det fotbollen, hos er kan det vara andra anledningar!
Kämpa på!


Jag känner för varje dag som går hur lyckan börjar komma tillbaka.
Jag ler med hela kroppen igen!








•Puss•

Kommentarer

  • ROXANNA - kamp efter cancern säger:

    ooh fint skrivet. <3

    2011-05-25 | 11:44:39
    Bloggadress: http://sannassanna.blogg.se/
  • marre säger:

    Hej hopp!=)Ville bara slänge in en rad i förbifarten och önska lycka till i sund. Hoppas du trivs bättre nu när kanske inte all press är satt just på fotboll. Kämpa på=)

    2011-05-25 | 11:45:33
    Bloggadress: http://maryon.blogg.se/
  • Patricia Törnros säger:

    Så himla bra skrivit! Man måste våga ta steget. Och familjen ÄR viktigast! :) Blir så glad när du säger att du börjar få tillbaka lyckan. :)

    2011-05-25 | 14:23:16
  • Ida säger:

    Älskade vän! <3

    2011-05-25 | 14:29:53
    Bloggadress: http://finnasolsken.blogg.se/
  • Erika säger:

    Tack fina du! Egentligen är det väl inget konstigt, för mig är det så självklart att man hjälper till, tar hand om och bryr sig om de personer man älskar :).



    Jag är minst lika lyckligt lottad som har henne jag med :). Finaste Anna!



    Kram på dig!

    2011-05-25 | 14:43:13
    Bloggadress: http://www.mylittlewords.se
  • Emma säger:

    Men sötnos! Vad glad jag blir att du mår bätre nu..

    jag kände de på mig att detta skule bli bra!

    Och alla tjejer i laget måste ha blivit grymt glada när du kom dit <3

    Puss & kram, tänker på er massor/Emma

    2011-05-25 | 22:06:12
    Bloggadress: http://emmaostberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: