Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag idag!

Kategori: Allmänt

♥Tjena!

Har suttit och läst massa bloggar som bara handlar om tråkigheter...fy vad jag har grinat.
vet inte varför jag läser när jag vet hur ledsen man blir av de..men men..
jag sänder iaf en tanke till dom anhöriga av dom bloggar jag läste idag..fyfan för att gå igenom de dom gått igenom. FY vad orättvist!

Sen loggade jag in på familjeliv och läste en glad nyhet, nu håller jag tummarna för er..jag är säker på att detta blir ert år♥

Vi har varit och kikat på en lägenhet, en 4a...på böleängen..får se hur de blir med den..mycke som snurrar i huvudet nu!
Men det vore underbart!!

Nu ska jag lägga Algot så han får sova en stund..sen när han vaknar ska vi gå ut och busa lite.
om vädret håller i sig..såg lite mörkt ut nu såg ja. blä!








Just de, Algot älskar leverpastej (beep som han säger)
såhär såg de ut en dag då mammsen inte riktigt hann med =)



Mina kärlekar, Älskar er!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Nice, men jag håller på det alternativet istället för hus jag!!!

    2011-05-31 | 19:52:01

Kommentera inlägget här: