Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag!

Kategori: Allmänt

Hej kompisar!

Hur mås de?

själv är de bara bra, har dock haft ont i huvudet idag..men de gick över efter lite vila!

vet egentligen inte varför jag skriver nu..för jag har inget å skriva om..haha!!

elr just de!
På fredag firar jag och älskling 10 år!!!
shiiit va tiden går.
Vi ska nog gå ut och käka och bara mysa.
Får se vad som händer =)


Nä ska fortsätta kika på giffarna nu, sen ska jag äta räkor *mumms*

Ha de bra alla underbar!

kramar

Kommentarer

  • Anki (momma) säger:

    Vad tiden går fort../Kramar Mom

    2011-05-19 | 19:45:55

Kommentera inlägget här: