Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Natti natt!

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat, kollat på älskling när han spelat korpen och sen har jag tränat, kul å veta va!? Haha.. Är så trött nu så ska krypa ner brevid Babe och mysa lite.. Imorrn är de derby mot selånger, skoj skoj !! Ha de bra alla vackra! Kärlek till er! Just de, imorrn ska jag länka till en grymt stark tjej som delar med sig av sitt liv, hon har kämpat mot cancer som 19 åring och nu kämpar hon med efterdyningarna, jag beundrar henne stort! Vilken tjej..Roxanna heter hon! Natti

Kommentarer

  • Roxanna - kamp efter cancern säger:

    va söt du är tack.. och vilka fina bilder i headern. as söta ju :)

    2011-05-24 | 09:09:52
    Bloggadress: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: