Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Sund IF

Kategori: Allmänt

Japp, det är min nya klubb adress. Jag valde att bli utlånad dit på obestämd tid..Har spelat där förut och känner några tjejer. Mathilda och jag har spelat tillsammans sen jag var 9 år. Ska bli riktigt roligt att spela med henne igen. Varför jag valt att trappa ner? Ganska enkelt.. Att spela i div och ha en liten på 2 år är inte lätt... Man tränar 5 dagar i veckan + en match varje helg. Spelar ofta i sthlm. I sund är de mindre träningar plus att dom flesta matcher ligger på veckodagar. 2 matcher är lagt på helg framm till september.. Jag slipper pussla och ha de med jobb. Som familj har vi mer gtid att göra saker tillsammans..+ att min älskade Sambo får ett liv igen. Det är skit tråkigt att det inte funka.. Men jag kände att nu får det vara nog. Jag behöver tiden med familjen och jag vill spela fotboll.. Så detta är den bästa lösningen. Jag är tacksam för att sdff varit så förstående och respekterat mitt beslut. Men kommer dom behöva mig framöver så står det i kontraktet att jag ska komma tillbaka och spela match. Vilket jag mer än gärna stället upp på SÅKLART! En stor klump har lossnat från hjärtat och beslutet känns rätt! Ikväll är de debut i röda dressen, vi möter hudik på IP kl 19. Detta ska bli så skoj. Ha det bra gott folk. Kram

Kommentarer

  • Anja säger:

    Styrke kramar! hoppas det blir bra!

    2011-05-13 | 09:39:03
  • Maria säger:

    Hej Angen! Vilket härligt besked ;) Då får jag se dig spela en hel del framöver! Förstår att det måste vara väldigt tufft att få ihop vardagen när fotbollen kräver så mycket tid. Det är ju DU och din familj som är viktigast i livet, så därför hoppas jag att ni får ett litet lugnare liv nu, men ändå lika roligt då du tar på dig den röda fina Sund-dressen igen ;)

    Lycka till ikväll, så ses vi snart på någon match!

    Kramar från mig :)

    2011-05-13 | 14:18:09
    Bloggadress: http://misan80.blogg.se/
  • Jenny säger:

    GRATTIS, det måste ju vara en superbra lösning!!

    2011-05-13 | 16:19:51
  • tessan säger:

    helt rätt beslut, familjen går ju ändå före och nu fick du mer tid till familjen plus spela fotboll.

    detta blir kanon bra ska du se, kram

    2011-05-13 | 20:47:51
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • jennifer säger:

    det blir kanon! Du är bäst och kommer fixa det galant! PUSSSS <3

    2011-05-16 | 21:53:47
    Bloggadress: http://jenniferha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: