Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

LCHF kom igen nu =)

Kategori: Allmänt

Ja nu har jag dragit igång.
Första dagen idag...men fy vad jag saknar potatis elr nått till maten..haha..man vänjer sig väl =)

Har bröd i ugnen nu...får se vad de blir!!
Gjorde smoothie på jordgubbar,hallon,ägg,fun light jordgubbs saft och turkisk youghurt. MUMS!

Sen har jag satt upp en lapp i köket där jag ska kryssa för varje dag jag är utan godis..och de mina vänner..de kommer bli kämpigt..är fan beroende..men nu jävlar ska de bort.
HEJJA ANGEN!!!

Sitter och samlar ihop lite lchf recept, någon där ute som har nått bra? skriv gärna här isf =)

Just de, var ute och körde med Bettan idag, det går bra nu.. så snart är de nog i handen!

Nä nu ska jag kika till brödet.
Imorrn ska jag å Agge in till stan på massa ärenden.

Pöss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: