Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Snö!!!

Kategori: Allmänt

Ohh..jag ser de snöar jag ser de snöar det var väl roligt hurra!!

Äntligen kommer snön =)
MYYYYS!

Jahapp vad har hänt här sen sist då?

vi håller på att göra klar hallen, skit snyggt!
Bilder kommer sen!

Igår var Algot på Bio för första gången i sitt liv, och de gick hur bra som helst!
Vi såg Milla och Alfons, den var 41 min lång..nästa gång funderar vi på att se Nalle Puh!
När vi skulle gå därifrån sa Algot: Aggi se mera!
Hahaha go fisen min!♥

Snart ska jag iväg och träna, sen blir de stan och julskyltningen en sväng.
sen ska vi hem och fixa i hallen.

Ja, de är väl vad som händer gott folk =)

Oj vad de snöar!!

Ha en trevlig dag allihopa!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: