Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Äntligen internet igen.

Kategori: Allmänt

Härligt, då funkar internet.
har vart jobbigt å surfa via mobilens nät på datorn, då de uppnår maxgränsen inom nån dag bara :P

TOTTE!!
Ja jag har surfat så, men de har gått så jäkla seeeegt =)

Nåja..
Igår la Micke golv i vardagsrummet, sviiiiin snyggt blev de!
ska knäppa kort sen så får ni se =)

Åkte på VC idag och kollade upp halsen, har ju haft ont i 2.5 vecka..troligen nå virus som försvinner av sig själv.
Kul, undra när de viruset tänker försvinna!!?

Iaf så börjar vi komma in i huset, men de är lite kvar tills de blir som vi vill ha de..men så är de väl när man skaffar hus!? =)
Ibland önskar man bara att man sa hokus filijokus och sen var de klart! haha! dream on Angen!

Nä nu ska jag knäppa lite kort så jag kan slänga ut här sen!

Ha de bra!




Kommentarer

  • Anita säger:

    Ja du vi har bott i vårt 14 år och det är fortfarnde lister som inte kommit på plats :)))

    2011-10-11 | 09:35:29
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com

Kommentera inlägget här: