Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God kväll!

Kategori: Allmänt

Helo !! Vi har fortfarande inget inteirnet..troligen får vi det på måndag! Men men men. Går ju att skriva härifrån mobilen =) men går tyvärr inte att lägga in bilder. Idag började dagen med att jag och agge tog en promenad till bettan och benke, väl där tog vi oss en promenad ut i skogen och fikade macka och oboy..myys! Sen gick vi hem till oss och visade huset för benke som inte varit hit än. Sen kom pappa och morfar hit och fikade lite.. Och efter dom kom Pia,Roger och hans dotter Sara hit och fikade =) sen blev de go middag med familjen, sen målade jag de sista i vardagsrummet Micke spacklat och grejja i ordning så jag kunde måla. Nu ska vi mysa ner oss i soffan. Ha det bra gott folk! Kram

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Vi kommer hem på onsdagkväll. :) Dyrt att skicka sms ;P

    2011-10-09 | 13:31:58
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Totte säger:

    Halloj Syrran! Kul å höra att allt verkar gå bra för er etc. :)



    Sen det här med internet. Datanörd som jag är så ville jag bara påpeka att du kan koppla in din telefon till datorn via USB och köra telefonen som 3g modem. :)



    Ring mig om du undrar lite mer hur det funkar.

    2011-10-10 | 15:12:25

Kommentera inlägget här: