Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Omnia mea mecum porto!

Kategori: Allmänt

Helo!

Idag är jag hemma och är ledig det betyder myys med Aggi man!
vi ska  väl ta och packa lite kanske..jag är så dålig på sånt där..jag börjar med en låda..sen kommer jag på annat man kan packa..haha så nu har jag packat 3 halv fulla kartonger..Micke och Algot har packat 10-12 st =)

Jag har nog inte fattat att de är så nära nu..fan om 2½vecka får vi nycklarna!!!
Det ni, är inte långt kvar!!!

Just de kl 14 ska jag på körskolan, ska gå risk ettan elr var de heter...3 jävla timmar om alkohol och droger i trafiken..bara hoppas man inte somnar..

Igår var jag och Frida förbi Jennie och Felicia en snabbis och kikade var dom bodde, såg jätte mysigt ut! Roligt att se dom också, Jennie var såå fin med bebis magen!

Algot har slutat sova på dagarna nu, bara sådär..han hade sprungit och gömt sig på dagis när dom andra barnen skulle sova så han skulle slippa..haha skit unge!
Han börjar bli så stor nu, vart tar tiden vägen!?
babblar på som bara den, vissa ord förstår man väldigt väl medans andra inte.


Imorrn funderar jag på att gå på badhuset.
Han älskar ju att bada vår lilla skrutt!♥


Nä nu ska vi springa ner i tvättstugan igen!

Ha en trevlig dag!


Algot var med i ST då han var och kikade på en av mina matcher =)


Morgon Mys!













Kommentarer

  • Micke säger:

    Säg 20-22 kartonger så är du nog närmare sanningen ;-)

    2011-09-07 | 17:00:19

Kommentera inlägget här: